|
Текст
ху землю требами своими. И осквернися кровьми земля Руская и холмъ той. Но пребл(а)гый Б(ог)ъ, не хотя смерти грешником: на том нынъ холмъ ц(е)ркви стоать, с(вя)т(а)го Васильа ес(ть), якоже последи скажемь.
Мы же на преднее възратимся.
Володими[ръ] же посади Добрыню, уя своег(о), в Новъгородъ. И пришед Добрыня к Новугороду, постави кумира над рекою Волховомъ.И жряху ему люд(и)е новгородстии, акы б(о)гу.
И бъ же Володимеръ побъжень похотью женьскою, и быша водимыя ему (А — ему жены): Рогнъд(ь), юже посади на Лыбеди, идъж(е) есть нынъ селце Предславино, от нeяж(e) роди 4 с(ы)ны: Изяслава, Мьстислава, Ярослава, Всеволода, а 2 дщери; от грекине С(вя)тополка; от чехине — Вышеслава; а от другия — С(вя)тослава и Мстислава; а от болгарины — Бориса, Глъба; наложнице у него 300 в Вышегородъ, а в Белъгородъ 300, а на Берестовъм 200 в селци, еже зовуть нынъ Берестовое. И бъ несыть блуда, приводя мужьскыа жены и д(ъ)в(и)ци растливая. Бъ жонолюбець, якоже и Соломонъ: бъ бо, реч(е), у Соломона женъ осмьсотъ, а наложнице 300. Мудръ же бъ, а наконець погинеть (ъ — погибе).
|
|